top of page

Szolgáltatásaink

Könyvelés, Cégalapítás, Adóbevallás, Egyszerűsített végelszámolás

​

​

Cégalapítás

​

Ha Ön most tervezi vállalkozás indítását, mi segítünk Önnek a megfelelÅ‘ vállalkozási, adózási forma kialakításában és cégalapítás esetén a cégbejegyzési eljárást (társasági szerzÅ‘dés, alapító okirat készítés, aláírási címpéldány) ügyvédünk intézi. Kérjük, ne az ügyvédnél kezdje a cégalapítást! Mindössze egyetlen személyes találkozásra van szükség! A cég egy pár napon belül indul! Ha kérdése van a vállalkozás indítása elÅ‘tt, kérjük, írja meg nekünk: btop@btop.hu vagy telefonáljon: 20/327-7033 (ha nem tudjuk felvenni, kérjük, hagyjon üzenetet és visszahívjuk).

​

A cégalapítás díját az Ügyvédi Kamara etikai szabályai miatt nem tehetjük közzé (a cégeljárási illeték összege egyszerűsített cégeljárás esetében illetékmentes), azonban a díj tartalmazza a vállalkozási, adózási forma kialakításában történÅ‘ tanácsadást is.

 

Az Ön jogi képviselÅ‘je a cégeljárásban:

     Dr. Molnár Krisztina
     Iroda címe: 1026 Budapest, Balogh Ádám utca 2/B. fszt. 1.
     Telefon: 30/359-1193 

     E-mail: krsdoks@gmail.com

​

Egyéni vállalkozás indítása, ha Ön ügyfélkapuval rendelkezik, akkor irodánkban közvetlenül intézhetÅ‘ körülbelül 10 perc alatt. Egyéni vállalkozás indítása elÅ‘tt is fontos a megfelelÅ‘ adózási forma kialakítása az indulás elÅ‘tt. 

​

A cégalapítás költsége a késÅ‘bbi könyvelési díjból levonható, így cégalapítás az Ön számára ingyenes! És, hogy mennyi a könyvelési díj, az ’MinÅ‘ségbiztosítás és feltételek’ menüpontból megtudhatja. KezdÅ‘ és kisvállalkozásoknak 20%, az internetet, e-mailt aktívan használóknak további 20% a kedvezmény!

​

​

Székhelyszolgáltatás

​

A székhelyszolgáltatási tevékenységünket a megváltozott jogszabályi környezet miatt megszüntettük.

​

​

Könyvelési szolgáltatás

​

Mit takar a "Könyvelési szolgáltatás" megnevezés?

Ön vállalkozásának (ez lehet Kft., betéti társaság, egyéni vállalkozás, Å‘stermelés) az üzletmenetét igazoló számlákat, nyugtákat, bankszámlakivonatokat, szerzÅ‘déseket, és egyéb iratokat részünkre minden hónap vagy negyedév végét követÅ‘en átadja (ez ügyfélfogadási idÅ‘n kívül is történhet, gyakorlatilag bármikor). Ezek alapján mi elvégezzük könyveinek vezetését (egyszeres, kettÅ‘s könyvvitel), elkészítjük havi/negyedéves/éves ÁFA bevallását (ha a vállalkozás ÁFA alany), a nyugdíj-, és egészségbiztosítás felé szükséges elszámolásokat elvégezzük és év végén a könyvvezetéssel kapcsolatos zárási teendÅ‘ket (beszámoló készítés, adóbevallások) ellátjuk. Az általunk elvégzett munkáért teljes körű felelÅ‘sséget vállalunk.

​

Magánszemélyek Személyi Jövedelemadó-bevallását is elkészítik?

Igen. Az Ön cége alkalmazottainak, beosztottainak elkészítjük az éves SZJA bevallását is (függetlenül attól, hogy esetleg NAV adóbevallás-tervezet kívánnak-e választani). Külön megállapodás esetén olyan magánszemélyek bevallását is kitöltjük, akik nem állandó ügyfeleink dolgozói, de mivel pl. év közben adókedvezmény igénybevételére váltak jogosulttá (pl. nyugdíjbiztosítás fizetése, családi kedvezmény miatt) vagy önálló (szellemi) tevékenységük volt, esetleg ingatlant értékesítettek a NAV részükre ezt nem pontosan tölti ki el (vagy nem kértek NAV adóbevallás-tervezet). További részletek itt: SZJA Dunaharaszti vagy SZJA Budapest. Szükség szerint a bevallásokat adószakértÅ‘ként ellenjegyezzük.

​

Segítenek-e kialakítani a profilomnak megfelelÅ‘ könyvvezetési formát?

Természetesen a kezdÅ‘ vagy éppen most induló (esetleg átalakuló) vállalkozásoknál segítünk a megfelelÅ‘ könyvvezetési, adózási forma kialakításában. Kérjük, hogy ilyen esetekben lehetÅ‘leg az alapító okirat, társasági szerzÅ‘dés elkészítését, az alakulást megelÅ‘zÅ‘en keressen fel bennünket. Ha ügyfelünk lesz, a tanácsadás ebben az esetben is ingyenes. Szükség esetén ügyvédet ajánlunk.

​

Miért elÅ‘nyös ez a szolgáltatás cégemnek, vállalkozásomnak?

Ön a saját üzleti tevékenységére tud koncentrálni, így elmarad a félelem és a fejfájás (esetleges adóbírságok) melyet az állami intézmények felé történÅ‘ adatszolgáltatási és bevallási kötelezettségek okoznak. Ön a vállalkozása anyagi, pénzügyi helyzetét az általunk készített számítógépes kimutatás segítségével folyamatosan nyomon tudja követni, hiszen:

  • havi bontásban tudni fogja mikor, milyen adót, állami kötelezettséget kell a jövÅ‘ben fizetnie, valamint
  • a havi zárások után részletes összesítÅ‘ táblázatot kap kézhez, melybÅ‘l kiderül, hogy az elmúlt idÅ‘szakban mire, mennyit fordított, és milyen forrásból, mekkora bevétele volt.   

​

Ezt a kimutatást minden esetben (havonta/negyedévente) a könyvelést követÅ‘en elküldjük Önnek elektronikus levélben (e-mailben), esetleg bizonyos szűkebb információkat SMS-ben. Kérésre, további vezetÅ‘i információk elÅ‘állítására is van lehetÅ‘ség.

 

A korszerű számítástechnika segítségével az Ön számára részletesen adatot szolgáltatunk, míg a hatóságok felé csak a legszükségesebbeket. Természetesen cégünket titoktartási kötelezettség terheli az Ön vállalkozásának üzletvitelérÅ‘l. Ezeken kívül az üzletvezetéssel kapcsolatban e-mailen, vagy ügyfélfogadási idÅ‘be, esetleg telefonon ingyenes tanácsadásban részesülhet. Ne feledje: közös érdekünk, hogy a törvény adta lehetÅ‘ségeken keresztül a lehetÅ‘ legkevesebb adót fizessük.

​

Mindenki lehet Önöknél ügyfél?

Nem. Ahhoz, hogy ügyfélként befogadhassuk elvárjuk, hogy rendelkezzen ügyfélkapuval (cégek esetén az ügyvezetÅ‘), olyan e-mail címmel, amit hetente 2-3 alkalommal legalább ellenÅ‘riz. Nem vállalunk 300 MFt feletti éves árbevételű cégeket, mert kisebb cégek könyvelésére szakosodtunk. Továbbá elvárjuk, hogy ügyfeleink elektronikusan állítsák ki a számláikat (preferált a szamlazz.hu használata), és az e-mailes kapcsolattartást részesítsék elÅ‘nyben (a telefonnal vagy a személyes találkozókkal szemben). Fent tartjuk a jogot, hogy indoklás nélkül visszautasítsunk olyan ügyfeleket, akiknek nagy összegű lejárt tartozásaik vannak. 

​

Mennyibe kerül ez a vállalkozásomnak?

Az elvégzendÅ‘ munka arányában kell negyedévente utólag a fizetést teljesíteni. Kisebb vagy most induló vállalkozásoknak 5-20% kedvezményt biztosítunk listaárainkból, segítve ezzel az eredményesebb gazdálkodást. Ön három hónapra elÅ‘re tudni fogja az aktuális díjtételt, mely általában alacsonyabb a hasonló színvonalú szolgáltatásokat kínáló cégekétÅ‘l. Ügyfeleink saját üzleti ügyeiben a tanácsadás havi egy óra erejéig ingyenes. A tájékoztató árainkat a 'MinÅ‘ségbiztosítás és feltételek' menüpontban találja.

​

Mi történik, ha nem kívánom rendszeresen igénybe venni a szolgáltatást?

Utólagos könyvelés igénybevételére általában az éves zárás során, a következÅ‘ év elején van lehetÅ‘ség, az árlista utolsó oszlopában lévÅ‘ plusz díjtételek felszámításával. Ilyenkor a könyvelési zárást, adóbevallás készítést két-háromhetes átfutással vállaljuk. Az 5-20%-os kedvezményünk kisvállalkozások esetében itt is fennáll.

​

Mi a teendÅ‘ ha igénybe kívánom venni a könyvelési szolgáltatást?

Ide kattintva eléri az ajánlatkéréshez szükséges űrlapot, esetleg röviden e-mailben írja le vállalkozásának fÅ‘bb adatait. Önnel az általános üzleti feltételeink szerinti szerzÅ‘dés fog létrejönni (ettÅ‘l eltérni nem tudunk). További kérdéseivel kapcsolatban elsÅ‘sorban e-mailben (btop@btop.hu), esetleg telefonon (20/327-7033) érdeklÅ‘djön.

​

B-Top Kft. - székhelyszolgáltatás
B-Top Kft. - cégalapítás

Mi történik az elsÅ‘ kapcsolatfelvétel után?

Az elsÅ‘ kapcsolatfelvétel után általában személyes találkozót kell megbeszélnünk, ahol megbeszéljük a szükséges teendÅ‘ket, és ahol sor kerül a meghatalmazások aláírására. Kérjük, hogy a következÅ‘ dokumentumokat hozza magával: (1) társasági szerzÅ‘dés/alapító okirat/vállalkozói igazolvány, (2) Az ügyvezetÅ‘k és a tulajdonosok személyi igazolványa, lakcímkártyája. A már összegyűlt könyvelési bizonylatait (költség számlák, bankszámlakivonatok, bevételi számlák, egyéb bizonylatok) is hozza magával.

​

​

Egyszerűsített végelszámolás

​

Ha Ön úgy dönt, hogy a cége tevékenységét szeretné megszüntetetni, akkor ennek egyik lehetÅ‘sége az egyszerűsített végelszámolás. Az egyszerűsített végelszámolás esetén nem szükséges ügyvédet igénybe venni, viszont bizonyos törvényi feltételeket teljesíteni kell. Ha szeretné igénybe venni ezen szolgáltatásunkat, kérjük küldje el cége adatait e-mailen (név, adószám) és egy aktuális fÅ‘könyvi kivonatot. Ezek alapján megvizsgáljuk, hogy megfelel-e a törvény szerinti feltételeknek, és ajánlatot adunk a végelszámolás feladatainak ellátására. Az egyszerűsített végelszámolás idÅ‘beli lefutása hozzávetÅ‘legesen 3-5 hónap. 

​

​

​

Várjuk bizalommal.

 

Nagy Erika
ügyvezetÅ‘

B-Top Kft. - Nagy Erika, ügyvezető
Anchor 1
bottom of page