top of page

Szolgáltatásaink

Könyvelés, Cégalapítás, Adóbevallás, Egyszerűsített végelszámolás

Cégalapítás

Ha Ön most tervezi vállalkozás indítását, mi segítünk Önnek a megfelelő vállalkozási, adózási forma kialakításában és cégalapítás esetén a cégbejegyzési eljárást (társasági szerződés, alapító okirat készítés, aláírási címpéldány) ügyvédünk intézi. Kérjük, ne az ügyvédnél kezdje a cégalapítást! Mindössze egyetlen személyes találkozásra van szükség! A cég egy pár napon belül indul! Ha kérdése van a vállalkozás indítása előtt, kérjük, írja meg nekünk: btop@btop.hu vagy telefonáljon: 20/327-7033 (ha nem tudjuk felvenni, kérjük, hagyjon üzenetet és visszahívjuk).

A cégalapítás díját az Ügyvédi Kamara etikai szabályai miatt nem tehetjük közzé (a cégeljárási illeték összege egyszerűsített cégeljárás esetében illetékmentes), azonban a díj tartalmazza a vállalkozási, adózási forma kialakításában történő tanácsadást is.

 

Az Ön jogi képviselője a cégeljárásban:

     Dr. Molnár Krisztina
     Iroda címe: 1026 Budapest, Balogh Ádám utca 2/B. fszt. 1.
     Telefon: 30/359-1193 

     E-mail: krsdoks@gmail.com

Egyéni vállalkozás indítása, ha Ön ügyfélkapuval rendelkezik, akkor irodánkban közvetlenül intézhető körülbelül 10 perc alatt. Egyéni vállalkozás indítása előtt is fontos a megfelelő adózási forma kialakítása az indulás előtt. 

A cégalapítás költsége a későbbi könyvelési díjból levonható, így cégalapítás az Ön számára ingyenes! És, hogy mennyi a könyvelési díj, az ’Minőségbiztosítás és feltételek’ menüpontból megtudhatja. Kezdő és kisvállalkozásoknak 20%, az internetet, e-mailt aktívan használóknak további 20% a kedvezmény!

Székhelyszolgáltatás

A székhelyszolgáltatási tevékenységünket a megváltozott jogszabályi környezet miatt megszüntettük.

Könyvelési szolgáltatás

Mit takar a "Könyvelési szolgáltatás" megnevezés?

Ön vállalkozásának (ez lehet Kft., betéti társaság, egyéni vállalkozás, őstermelés) az üzletmenetét igazoló számlákat, nyugtákat, bankszámlakivonatokat, szerződéseket, és egyéb iratokat részünkre minden hónap vagy negyedév végét követően átadja (ez ügyfélfogadási időn kívül is történhet, gyakorlatilag bármikor). Ezek alapján mi elvégezzük könyveinek vezetését (egyszeres, kettős könyvvitel), elkészítjük havi/negyedéves/éves ÁFA bevallását (ha a vállalkozás ÁFA alany), a nyugdíj-, és egészségbiztosítás felé szükséges elszámolásokat elvégezzük és év végén a könyvvezetéssel kapcsolatos zárási teendőket (beszámoló készítés, adóbevallások) ellátjuk. Az általunk elvégzett munkáért teljes körű felelősséget vállalunk.

Magánszemélyek Személyi Jövedelemadó-bevallását is elkészítik?

Igen. Az Ön cége alkalmazottainak, beosztottainak elkészítjük az éves SZJA bevallását is (függetlenül attól, hogy esetleg NAV adóbevallás-tervezet kívánnak-e választani). Külön megállapodás esetén olyan magánszemélyek bevallását is kitöltjük, akik nem állandó ügyfeleink dolgozói, de mivel pl. év közben adókedvezmény igénybevételére váltak jogosulttá (pl. nyugdíjbiztosítás fizetése, családi kedvezmény miatt) vagy önálló (szellemi) tevékenységük volt, esetleg ingatlant értékesítettek a NAV részükre ezt nem pontosan tölti ki el (vagy nem kértek NAV adóbevallás-tervezet). További részletek itt: SZJA Dunaharaszti vagy SZJA Budapest. Szükség szerint a bevallásokat adószakértőként ellenjegyezzük.

Segítenek-e kialakítani a profilomnak megfelelő könyvvezetési formát?

Természetesen a kezdő vagy éppen most induló (esetleg átalakuló) vállalkozásoknál segítünk a megfelelő könyvvezetési, adózási forma kialakításában. Kérjük, hogy ilyen esetekben lehetőleg az alapító okirat, társasági szerződés elkészítését, az alakulást megelőzően keressen fel bennünket. Ha ügyfelünk lesz, a tanácsadás ebben az esetben is ingyenes. Szükség esetén ügyvédet ajánlunk.

Miért előnyös ez a szolgáltatás cégemnek, vállalkozásomnak?

Ön a saját üzleti tevékenységére tud koncentrálni, így elmarad a félelem és a fejfájás (esetleges adóbírságok) melyet az állami intézmények felé történő adatszolgáltatási és bevallási kötelezettségek okoznak. Ön a vállalkozása anyagi, pénzügyi helyzetét az általunk készített számítógépes kimutatás segítségével folyamatosan nyomon tudja követni, hiszen:

  • havi bontásban tudni fogja mikor, milyen adót, állami kötelezettséget kell a jövőben fizetnie, valamint
  • a havi zárások után részletes összesítő táblázatot kap kézhez, melyből kiderül, hogy az elmúlt időszakban mire, mennyit fordított, és milyen forrásból, mekkora bevétele volt.   

Ezt a kimutatást minden esetben (havonta/negyedévente) a könyvelést követően elküldjük Önnek elektronikus levélben (e-mailben), esetleg bizonyos szűkebb információkat SMS-ben. Kérésre, további vezetői információk előállítására is van lehetőség.

 

A korszerű számítástechnika segítségével az Ön számára részletesen adatot szolgáltatunk, míg a hatóságok felé csak a legszükségesebbeket. Természetesen cégünket titoktartási kötelezettség terheli az Ön vállalkozásának üzletviteléről. Ezeken kívül az üzletvezetéssel kapcsolatban e-mailen, vagy ügyfélfogadási időbe, esetleg telefonon ingyenes tanácsadásban részesülhet. Ne feledje: közös érdekünk, hogy a törvény adta lehetőségeken keresztül a lehető legkevesebb adót fizessük.

Mindenki lehet Önöknél ügyfél?

Nem. Ahhoz, hogy ügyfélként befogadhassuk elvárjuk, hogy rendelkezzen ügyfélkapuval (cégek esetén az ügyvezető), olyan e-mail címmel, amit hetente 2-3 alkalommal legalább ellenőriz. Nem vállalunk 300 MFt feletti éves árbevételű cégeket, mert kisebb cégek könyvelésére szakosodtunk. Továbbá elvárjuk, hogy ügyfeleink elektronikusan állítsák ki a számláikat (preferált a szamlazz.hu használata), és az e-mailes kapcsolattartást részesítsék előnyben (a telefonnal vagy a személyes találkozókkal szemben). Fent tartjuk a jogot, hogy indoklás nélkül visszautasítsunk olyan ügyfeleket, akiknek nagy összegű lejárt tartozásaik vannak. 

Mennyibe kerül ez a vállalkozásomnak?

Az elvégzendő munka arányában kell negyedévente utólag a fizetést teljesíteni. Kisebb vagy most induló vállalkozásoknak 5-20% kedvezményt biztosítunk listaárainkból, segítve ezzel az eredményesebb gazdálkodást. Ön három hónapra előre tudni fogja az aktuális díjtételt, mely általában alacsonyabb a hasonló színvonalú szolgáltatásokat kínáló cégekétől. Ügyfeleink saját üzleti ügyeiben a tanácsadás havi egy óra erejéig ingyenes. A tájékoztató árainkat a 'Minőségbiztosítás és feltételek' menüpontban találja.

Mi történik, ha nem kívánom rendszeresen igénybe venni a szolgáltatást?

Utólagos könyvelés igénybevételére általában az éves zárás során, a következő év elején van lehetőség, az árlista utolsó oszlopában lévő plusz díjtételek felszámításával. Ilyenkor a könyvelési zárást, adóbevallás készítést két-háromhetes átfutással vállaljuk. Az 5-20%-os kedvezményünk kisvállalkozások esetében itt is fennáll.

Mi a teendő ha igénybe kívánom venni a könyvelési szolgáltatást?

Ide kattintva eléri az ajánlatkéréshez szükséges űrlapot, esetleg röviden e-mailben írja le vállalkozásának főbb adatait. Önnel az általános üzleti feltételeink szerinti szerződés fog létrejönni (ettől eltérni nem tudunk). További kérdéseivel kapcsolatban elsősorban e-mailben (btop@btop.hu), esetleg telefonon (20/327-7033) érdeklődjön.

B-Top Kft. - székhelyszolgáltatás
B-Top Kft. - cégalapítás

Mi történik az első kapcsolatfelvétel után?

Az első kapcsolatfelvétel után általában személyes találkozót kell megbeszélnünk, ahol megbeszéljük a szükséges teendőket, és ahol sor kerül a meghatalmazások aláírására. Kérjük, hogy a következő dokumentumokat hozza magával: (1) társasági szerződés/alapító okirat/vállalkozói igazolvány, (2) Az ügyvezetők és a tulajdonosok személyi igazolványa, lakcímkártyája. A már összegyűlt könyvelési bizonylatait (költség számlák, bankszámlakivonatok, bevételi számlák, egyéb bizonylatok) is hozza magával.

Egyszerűsített végelszámolás

Ha Ön úgy dönt, hogy a cége tevékenységét szeretné megszüntetetni, akkor ennek egyik lehetősége az egyszerűsített végelszámolás. Az egyszerűsített végelszámolás esetén nem szükséges ügyvédet igénybe venni, viszont bizonyos törvényi feltételeket teljesíteni kell. Ha szeretné igénybe venni ezen szolgáltatásunkat, kérjük küldje el cége adatait e-mailen (név, adószám) és egy aktuális főkönyvi kivonatot. Ezek alapján megvizsgáljuk, hogy megfelel-e a törvény szerinti feltételeknek, és ajánlatot adunk a végelszámolás feladatainak ellátására. Az egyszerűsített végelszámolás időbeli lefutása hozzávetőlegesen 3-5 hónap. 

Várjuk bizalommal.

 

Nagy Erika
ügyvezető

B-Top Kft. - Nagy Erika, ügyvezető
Anchor 1
bottom of page